اطلاعات ارسال کالا

از ۲روش و با وسیله نقلیه های متفاوت

باید با کارشناسان بارثاوا ارتباط برقرار کرده و در صورت تایید آدرس جدید را اعلام کنید.

بله ولی در بعضی از ساعات این روش قابل استفاده نخواهد بود.

در صورتی که هنگام تحویل سفارش، مشتری و مامور پخش متوجه موضوع شده و فرم مربوطه توسط مشتری پر گردد. در غیر اینصورت مجموعه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت. این مورد درباره مسئله کالاهای دارای شکستگی و ضایعات هم صدق میکند.

برای مشتریان تکی که از اپلیکیشن سفارش خود را ثبت میکنند بازه زمانی را میتوانند در بخش زمان تحویل تعیین کنند. برای مشتریان عمده سایت از ساعت ۹:۳۰ صبح الی ۱۸:۳۰ بعدازظهر متغییر خواهد بود.همچنین قبل از ارسال سفارش به مشتری کارشناسان مجموعه هماهنگی لازم را انجام میدهند.

در صورتی که مامور توزیع سفارش به مقصد شما در حال حرکت نباشد. در غیر اینصورت باید حداقل ۵۰% از سفارش خود را تحویل گرفته و ۵۰% دیگر را طبق شرایط مرجوع کنید.